fredag 24 februari 2012

Visitkort och köttbullar



Så här 2,5 år efter jag startat min webbutik är det nu dags att ta tag i det här med visitkort. Kan tyckas att det är något jag skulle ha gjort för länge sedan men bättre sent än aldrig!

Och som vanligt tar jag inte den enklaste vägen. Det finns färdiga mallar att gå efter men ja vill göra dem på mitt eget sätt. Blir trött på mig själv samtidigt som jag känner att det är viktigt att dessa visitkort ska andas Hemlängtan. Nåja, jag skissar vidare och så får vi se hur det blir. Kanske det slutar med en färdig mall ändå...


Och inspirationen finns ju som vanligt i överflöd på nätet. Favoriten är "Oh so beautiful paper" som jag har nämnt tidigare några gånger här på bloggen. Där finns inspiration i massor!!!


Och så har vi snart en helg att se fram emot! Ikväll är det lillasyster som får bestämma mat och då blir det givetvis köttbullar och potatis med farmor och farfars lingon. Det blir ALLTID köttbullar när hon får välja och eftersom det är fredag idag festar vi till det lite med att göra dem utav hjortfärs. 


Ha en fin fredag!


Förlåt att jag varit så dålig på att besöka och kommentera hos er andra på sistone. Det är svårt att hinna med allt just nu men jag lovar att bättra mig!!!


Bilder: OH SO Beautiful Paper 

5 kommentarer:

  1. Jag beställde visitkort hos MOO men nu skulle jag nog vilja ha nya, med mina egna foton (även om de från MOO var himla fina). :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det är väldigt viktigt att visitkorten blir personliga och verkligen speglar företaget! Skulle du behöva hjälp får du gärna höra av dig! Lycka till o trevlig helg! //Emelie

    SvaraRadera
  3. Att ha visitkort är ju inte helt fel!

    Förresten har din man köpt det där lilla huset för 12 miljoner åt dig än? Det såg ju bra ut!

    Ha en trevlig söndagskväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny!

    Visitkortsdjungel...
    Det du hade på första bilden hade verkligen ett så läckert typsnitt och färg, ett sånt kort minns man!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hoppas att helgen var fin och köttbullarna smarriga. :-)

    Kul med visitkort. Har full förståelse för att det verkligen ska kännas "hemlängtan". Det kommer säkert att bli supersnyggt!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails