onsdag 29 februari 2012

Webbinarium



Vaknade så ofantligt trött idag och hade riktigt svårt att komma upp. Till och med cykelturen till och från dagis gick ovanligt tungt. Men så kom solen och vårvärmen och så kändes allt så mycket lättare. Underbart!
Började arbetsdagen med ett webbinarium. Har varit med på ett antal sådana nu och det är riktigt bra om man inte har möjlighet att ta sig ut på föreläsningar och seminarier. Jag måste vara på plats för att passa leveranser så det här är en bra lösning för mig. Dagens webbinarium handlade om "Mobilt sök". Är det många utav er som nätshoppar via mobilen?

I morgon ska jag slutföra mitt ritande på visitkort. Känns skönt att bocka för den punkten då det där roliga projektet har hunnit förvandlats till ett projekt fullt med prestationsångest...

5 kommentarer:

  1. Preciis så kände jag också idag. Vaknade supertrött och tung men så sken solen in genom alla fönster (smutsiga, men ändå.. ;) och jag blev genast mycket piggare! Så fint kontor du har. Nya visitkortet ska bli roligt att få se sedan.. för det får vi väl? :) Jag har aldrig nätshoppat via mobilen men snart får jag min nya smartphone och då kanske jag börjar!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ingen nätshopping via mobilen här. Men jag är kanske gammaldags. Gillar din dina arbetsplats. :-)

    SvaraRadera
  3. Halloj Jenny!

    Här saknar jag solen efter soliga strålande dagar i fjällen. Det gör så mycket för energin med ljuset...

    Webbinarium...låter som en fin idè om man har svårt att ta sig ut.

    Stor kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Visst är det tråkigt när roliga projekt förvandlas till måsten:( Men jag är säker på att de blir bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Raring, hoppas att du är piggare idag. Jag känner precis som du, tur iaf att det blir ljusare. Stor kram Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails