onsdag 14 mars 2012

3 veckor kvar till påsk...



Nu är det bara 3 veckor kvar till påsk. Jag ser verkligen fram emot påsken då den hör till favorithögtiden. Den är så kravlös och stressfri. Man behöver inte planera i veckor innan och man måste ingenting med den högtiden. Eller jo, godis till barnen är ett måste!

Och på tal om godis öppnade jag den stora marshmallows påsen igår när jag skulle ta kort på påskägget. När sonen sedan kom hem från dagis tog det bara 10 minuter innan han upptäckte den öppna påsen, trots att den var väl gömd (trodde jag i alla fall). Den grabben kan verkligen lukta sig till fika och godis!



Och nu när jag ändå har tagit upp påsken så måste jag visa detta som jag tycker var så fint. Tvivlar på att jag själv kommer att göra det men det kanske finns någon annan där ute med gröna fingrar som är i pysseltagen?


6 kommentarer:

  1. Wiho! Tre veckor kvar till påsk innebär att vi snart har påsklov! :-D Och vilken tjusig nyhet i webbutiken!

    SvaraRadera
  2. Vilken massa fint.. har inte pysslat ett dugg.. här är det potatis sättning till sent på kvällarna.. hemma sju igår och då var det laga mat och lägga barn!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig påskinspiration, jag donar för fullt men kan inte bestämma mig om påsken ska vara vite, brun, beige och naturlig, pastellig eller färgsprakande... i-landsproblem ;-P Och barnen är ju inte till hjälp, de vill ju ha ALLT framme *ler* Önskar dig en fortsatt fin dag <3 KRAM

    SvaraRadera
  4. Påsken blir trevligt med lediga dagar, det gillar vi :-)

    Så fina bilder Jenny!

    SvaraRadera
  5. Så läskigt med mardrömmar om spindlar!!! Fy! Då är dessa amtvarianter bra mycket poppulärare, mina ungar som tidvis äter jätte dåligt, lassade in dem till min stora förtjusning :-D Önskar dig en fin helg <3 KRAM

    SvaraRadera
  6. Så läskigt med mardrömmar om spindlar!!! Fy! Då är dessa amtvarianter bra mycket poppulärare, mina ungar som tidvis äter jätte dåligt, lassade in dem till min stora förtjusning :-D Önskar dig en fin helg <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails