tisdag 13 mars 2012

Glitter & Glamour


Efter en lång och mörk vinter är vi alla värd lite vardagslyx! Därför startar vi nu vår "Glitter & Glamour" kampanj där vi ger 20% rabatt på ett antal utvalda produkter. Klicka här för att komma till vår kampanj>>

Med i kampanjen finns även några produkter från Björk&Berries. Värt att nämna är att de enbart jobbar med 100% naturligt framställda dofter som extraheras ut från blommor, bär och växter. All tillverkning sker i Sverige och många av deras produkter innehåller ekologiska ingredienser.



Idag har jag haft fotodag och tiden gick som vanligt med rekordfart. Jag har fått hem så många underbara nyheter nu så jag känner mig väldigt ivrig på att få ut dem så snabbt som möjligt. Dessutom blev det idag klart att vi inom kort får in en ny leverantör till vår webbutik. Mer om det sedan!

6 kommentarer:

  1. Mitt fina muminparaply finns i lila. Det måste jag kolla in. Jag har fått så många glada kommentarer på stan när jag haft det paraplyet´uppfällt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Hoppas allt är väl med dig!

    Jag måste erkänna att jag inte hunnit sitta stilla och njuta av vårsolen, så mycket man vill hinna..Men glad blir man i hjärtat av solen!!!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Jenny, jag måste säga att dte varakar väldigt roligt att ha en egen webbutik.

    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  4. Hi hi ja det var det här med att ta tag i arbetsdagen... känns trög i dag... solen ski och jag vill itne alls göra någon nytta, men man måste väl ;-P SÅ bara att bita i det sura äpplet å njuta av vyn genom fönstret istället... Kram och ha en fin dag <3

    SvaraRadera
  5. Så mycket fina nyheter! Vill ha allt! :-)

    Tusen tack för dina fina ord! Provet gick bra, känns det som. Det är så svårt att avgöra. Men jag känner mig nöjd i alla fall :-)

    Ha en fortsatt fin onsdag! Kram Isabelle

    SvaraRadera
  6. Sv: ja den där tvätten är ett evigt jobb... blir cirka en maskin om dagen för att hålla det i schack liksom ;)

    Hoppas ni haft en fin dag!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails