torsdag 29 mars 2012

Kampanj och nyheter




Jag börjar få ett starkt ha-begär efter färg. Jag antar att det har med årstiden att göra. Oftast brukar jag ha ett stort sug efter pasteller men i år är det även starkare färger och då främst grönt som lockar väldigt mycket. Jag funderar på att köpa mig en pall eller stol på loppis och måla i starkt grönt och ställa i köket. Där ska den få stå och lysa upp som ett stort utropstecken. Finn ett fel. Men ett fel som ändå blir rätt.



Och när jag ändå är i köket och ändrar om skulle jag kunna passa på att göra tusen saker till. Gaaah, tiden är inte på vår sida just nu. All renovering har verkligen blivit osidosatt sedan trädgårdssäsongen kom igång. Man måste ju passa på att vara ute när det bjuds på så fint väder!


Tisdagens nyhet: Zinkhus från Madam Stoltz


Men nästa vecka ska det tydligen bli kallare och ostadigare väder. Så tråkigt men ändå så väntat... vi får ju ändå vara otroligt nöjda med mars och hoppas på att det snart vänder tillbaka igen.


Jobbet med webbutiken rullar på, vilket väder det än är. Vi har nu satt igång en trädgårdskampanj där vi ger 15% rabatt på hela trädgårdssortimentet. Kampanjen gäller till och med torsdagen den 12 april eller så långt lagret räcker.





3 kommentarer:

  1. Vad roligt med färg!! Jag är kär i röd just nu, efter det kommer blått och vitt. Hm, jag är väldigt kär i pippi-koftor också...;-)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!

    Visst vill man ha färg! Jag älskar att sätta till färgklickar!

    Håller tummarna hårt för att vädret inte ska bli så illa som de sade..idag är det sol i alla fall!

    Ha det riktigt bra!
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder.
    Tack för att du delar med dig.
    HA en fin eftermiddag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails