fredag 30 mars 2012

Med damm i hörnen och obäddad säng...


Vårt sovrum just nu. Sängen är obäddad, dammtussar ligger och lurar i hörnen, rottingfåtöljen svämmar över av kläder... Men med balkongdörrarna vidöppna, fåglarna kvittrandes och energiska solstrålar som delar med sig utav både värme och ljus så känns det ändå bra.
Det gäller att titta på rätt saker och fokusera på det vackra. Dammtussarna ska få sig en omgång, kläderna ska vikas och sängen kommer att bli bäddad. Inte just nu och kanske inte ens senare idag men det kommer ju fler dagar...




Hoppas att ni också har en riktigt fin fredag!

12 kommentarer:

  1. Fina bilder, trevlig fredag till dig också

    SvaraRadera
  2. Det är bra att tänka så, något jag hoppas att jag blir bättre på.
    Ha en fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Härlig inställning! Allt behöver inte vara perfekt hela tiden. Livet är inte perfekt, livet är levande och skönheten (och det intressanta) ligger ofta i det lite operfekta, tycker i alla fall jag ;) Ha en jättefin helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har en fin fredag och glädjs åt att du också har det!

    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder coh vilken skön inställning till de där måstena. Härligt J

    Jenny!

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  6. Så fint med alla krukväxter - gillar! :-)

    SvaraRadera
  7. Hej kära du!

    Åh, så fint. Älskar alla sticklingar och krukor. Lovely! Tusen tack för dina fina och uppmuntrande kommentarer hos mig. Usch, vad jag är dålig på att besöka mina favoriter. Har bara inte haft ork, får bli ändring på det...

    Hoppas du får en underbar helg!
    Kramar från Lotta

    SvaraRadera
  8. Så är det..........förhoppningsvis kommer det en dag imorgon............då kanske man har tid för dammråttorna....

    En fortsatt fin helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  9. Hmmm....lät först som du beskrev vårt sovrum;) Men sen upphörde plötsligt alla likheter, här vaknade vi till snöstorm i lördags...

    Tusen tack för förklaringen om väggen. Lät som lite väl mycket jobb för mig... Gillar ju snabba förändringar!;) Men jag tycker det ser väldigt snyggt ut hos er i alla fall!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  10. Skön inställning!!
    Nyfiken på dina fina hyllor....egengjorda?? eller köpta, isf var.
    Precis sådana som jag själv letat efter.
    Glad Påsk

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har köpt konsolerna på vår lokala byggvaruhus. Hyllplanet har min man sågat till.

      Radera
  11. Åh, vad fint med alla sticklingar och hyllorna sådär! Något sådant skulle jag också vilja ha, men kanske utomhus någonstans.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails