fredag 9 mars 2012

Parfymflaska

Övriga produkter på bilden: Body butter smultron samt Body scrub smultron


Dagens paket är nu överlämnade till DHL och jag börjar närma mig helg och ledighet (?). Kanske inte det sistnämnda i och för sig men jag har i alla fall en speciell känsla när det är helg. 
Barnen har laddat inför det här fredagsmyset sedan förra fredagen och det är ingen tvekan om att det här är veckans bästa dag. Dessutom ska vi ha min fina systerdotter här över helgen så det blir nog en riktigt bra helg. 

Nu ska jag ge mig in i slutspurten innan hela barnaskaran kommer hem. Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Tjusig parfymflaska, Lisbeth Dahl gör fina saker. :) Ha en skön helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är så ljuvligt mer rosa just nu. Vårkänslor!! Ha en riktigt mysig fredag och en fin helg.

    Kram Maria

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails