fredag 2 mars 2012

Senaste veckans nyheter


Här har ni senaste veckans nyheter i webbutiken. Jag försöker jobba ikapp all förlorad tid sedan vi varit sjuka och sakta men säkert blir att-göra listorna lite kortare för varje dag. Det känns riktigt skönt med tanke på att jag nu väntar in några stora leveranser.



Vi får se om det dyker upp någon leverans innan det är dags för fredagsmys. Men innan det är dags att hämta barnen på dagis ska jag sätta mig själv i skolbänken ett par timmar. Känner att det är dags för mig att lära mig mer om fotografering och redigering. Jag är väldigt dålig på att lära mig det tekniska bakom saker och ting och går istället endast på känsla och lär mig genom att prova mig fram. Det går bra till viss del men det är stundvis väldigt frustrerande när man inte får till det som man vill.

Krok "bil" från danska Madam Stoltz. Kroken finns även i form av en blomma, se här>>>

Önskar er alla en riktigt fin helg!

6 kommentarer:

  1. Lyxig galge!
    Känner igen mig i det där med att komma sig för att lära sig ordenligt. Hur många gånger har jag tänkt att jag ska gå igenom moderskeppets kurs??
    Ha en finhelg!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Vad många fina nyheter. Skönt att höra att ni är friska nu. :) Fotokurs och redigeringskurs låter kul! Hoppas du får massor av inspiration.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Skönt att komma ikapp! Jag har två dvd från moderskeppet om redigering, jättebra är dom!!

    SvaraRadera
  4. Åh de där galgarna är som godis!! En vacker dag när jag är färdig med min klädförvaring så...

    Vad spännande med webbinarium, har du någon speciell sida där du hittar olika kurser eller dyker de bara upp?

    Ser fram emot att få ett visitkort nästa gång vi träffas...;)Och du ska få något av mig;)

    Varm solig lördagskram!

    SvaraRadera
  5. Glömde ju säga något jag sagt förrut, du är redan en duktig fotograf!! Så jag kan bara ana hur det blir framöver...

    SvaraRadera
  6. Jag vill också lära mig en har inte tiden som det ser ut just nu.

    Ha en trevlig kväll

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails