tisdag 17 april 2012

Att duka med blått


Vi fortsätter vår Shyness vecka med bilder på bordstextilier från serien Delight. Serien är en vårnyhet och även min personliga favorit. Jag älskar mönstret och färgen känns helt rätt just nu.
En annan positiv sak med Shyness produkter är att de passar till så många olika stilar. Både modernt och gammeldags på samma gång...


Produkter på bilderna:
Övriga produkter privata


Och blått är ju faktiskt en färg som fungerar lika bra året runt. På vår och sommar är blått så fint med vitt och grönt. På höst och vinter kan man med fördel ha blått ihop med brunt och grått. 




Produkter på bilderna: 
Övriga produkter privata



Nu längtar jag till sommarens fikastunder ute i trädgården. Bullarna och kakorna smakar så mycket bättre utomhus, eller hur? Jag längtar till stunderna under äppelträdet med svalkande vindar och barnen skrattandes och lekandes på gräsmattan. Tillgången till trädgårdens växter, frosseri i blommor och smultron på långa grässtrån...




Produkter på bilderna:
Bambuklocka (har inte kommit ut i webbutiken ännu)
Övriga produkter privata


Tycker även att den blå serien passar så fint till Iris Hantverk's sortiment. Vitt, blått, trä... det enkla och naturliga. 





Produkter på bilderna:
Övriga produkter är privata

Det var dagens blåa dos. 
April är full med födelsedagsfirande både hos släkt, vänner samt här hemma. Kanske det blir en födelsedagsdukning i blått i år?

Vill passa på att påminna om vår tävling där ni har chans att vinna 2st kökshanddukar samt att vi just nu har 10-20% rabatt på Shyness sortiment. 


Nu ska jag sätta mig och göra en beställning från en ny leverantör. Jag har planerat detta sedan i januari men nu är tiden äntligen inne för att påbörja ett nytt samarbete. Behöver jag säga att jag längtar till leveransen?

4 kommentarer:

  1. Jätte fint.
    Ha en bra dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Wooooooooww....!!!!

    Så många otroligt fina bilder...!!! Ville egentligen bara kika in för att säga hej, men de här bilderna fick mig att börja sukta ordentligt... Har ingenting som är blått hemma, men kanske det blir så nu. :-)

    Många kramar
    Angelica

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt svag för blå toner och nyanser så jag njuter av dina fina foton och inspiration. Så sött band, en liten detalj att lyxa till sylt eller kakburkarna med... eller varför inte en vit hissgardin... Njuter som vanligt av det vackra du visar! önskar dig en fin kväll. här sover både barn och hund, och maken jobbar, så nu ska jag njuta av egentid ;-D KRAM

    SvaraRadera
  4. Blått och vitt på bordet är alltid lika vackert och tidlöst. Spännande med nytt samarbete.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails