tisdag 10 april 2012

Att jobba i kapp...



Så var det dags för vardag och jobb igen. Härligt ändå. Det är skönt med lite avbrott ibland men det är samma goa känsla när det är vardag igen. Dessutom kommer det ju snart fler röda dagar och att vi sedan har hela långa semestern framför oss är ju inte helt fel!

Här är det en hel del att jobba i kapp efter några lata dagar så den här dagen har gått rekord snabbt. Här på eftermiddagen har jag balanserat uppe på en stol och försökt att få till lite bilder till nästa veckas kampanj. Jag har sämre balans än jag trodde, får se om jag lyckades ta något kort som inte är suddigt...

Hur har ni haft det i påsk?

5 kommentarer:

  1. Har varit jättelat i påsk och det var hur skönt som helst - är hemma veckan ut med pojkarna och planerar att lata mig massor mer! ;-)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig om att det är ganska skönt när vardagen kommer också, och tur är väl det. :) Tack för att du påminner om den härliga tid som ligger framför oss, det är lätt att glömma i detta ruskväder! Vi har haft en fin och mysig påskhelg med lite av varje: restaurangbesök, träffat släkt och vänner, gått långpromenader och pysslat hemma. Jobbar ju hemifrån nu (skönt!) så det blir nog bara halvfart den här veckan när lillprinsen är påskledig. :) Ha en fortsatt fin vecka! Kram

    SvaraRadera
  3. Vi har haft det myyyycket bra i påsk, förutom då Elias nässelutslag och att Hannah nu har feber...?! Suck!

    Mycket vackra krukor, finns de som amplar också? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej cicci, de finns tyvärr inte som amplar...

      Radera
  4. Vilka fina krukor! Vi har haft en mysig påsk och idag tog jag lite påsklov för att kunna umgås med dottern och fixa lite trädgårds- och odlingspyssel.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails