onsdag 11 april 2012

Baka baka liten kaka...


Jag har ett kakfat till webbutiken som stått och väntat på fotografering i ett par veckor. Dock har den hela tiden prioriterats bort då det varit dåligt med fikabröd här hemma. Men nu ska här bakas kakor för att sedan användas som rekvisita. Så imorgon kanske det rent utav blir en liten fikarast på jobbet :-)


Men innan jag säger för mycket får vi väl se hur det hela går. Min långa timeout från bakning har gjort att självförtroendet är si så där. Jag brukar skylla på ugnen men det kanske inte håller i alla lägen... 
Hur som helst, vi får se hur det går annars blir det en sväng till bräckboden här i Kungälv!


2 kommentarer:

  1. Det blev säkert bra:) Ser att du sölar ner lika mycket som jag:)))) Jotack det är bra hoppas att allt är bra med dig. Är lite dålig på bloggandet men nu har jag bestämt att jag skall försöka att kolla in hos mina bloggvänner...Ja att det ska vara så svårt att spara pengar, puhhhh....Kramkram Anne

    SvaraRadera
  2. Det kommer att gå super! Stort lycka till och jag ser fram emot att se kakfatet =)
    Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails