onsdag 18 april 2012

Blåa balkongdrömmar...

Produkter på bilden:


Shyness-veckan fortsätter och vi tycker givetvis att det är jättekul att det mottagits så positivt. Ett bra tecken är att de kunder som köpt Shyness produkter återkommer. Har man väl börjat använda textilierna märker man vilken kvalité det är. Men kom ihåg, tvätta kökshanddukar och bäddtextilierna ett par gånger innan du uttalar dig om mjukhet samt torkningsförmåga (hos handdukar).


Jag fortsätter på det blå temat och visar idag prydnadskudde Delight blå i tre olika stilar. 

Produkter på bilden:
Salladsskål i trä (har inte lagts ut i webbutiken ännu)


Här används det mat vid produktfotografering :-) Faktum är att när vår matkasse kommer varje vecka ser jag alltid fram emot att se vad det finns för vackra grönsaker. Börjar upptäcka att mat är riktigt roligt att fotografera!

Hur som helst. Denna grönska ihop med den blåa prydnadskudden samt det vita golvet gjorde att jag nu bestämt mig för att köra just dessa färger uppe på vår balkong i sommar. Vi håller på att snickra ihop ett balkongräcke och så snart det är färdigt är balkongen äntligen redo att inredas och användas.



I morgon är det Anna Bilén från Shyness som bloggar här. Det ser vi fram emot!

  

5 kommentarer:

  1. Mija på bygglov använde en sån där dammvippa i kväll ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Den är så snygg. Jag älskar det mönstret och banden mitt på kudden. Vad jag önskar att den kunde passa i vårt sovrum. Ska bli kul att läsa bloggen idag när Anna skriver.
    Önskar dig en solig fin dag från andra sidan Sverige
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig att skapa olika miljöer, köks/lant miljön med bla purjon gillade jag skarpt. Såg bums kudden ligga på min kökssoffa då ;-D Så dina fina bilder skapar onekligen köpsug å inspirerar, helt klart en viktigt detalj till ditt/ert fina och framgångsrika företag <3 KRAMAR!

    SvaraRadera
  4. Ser jättefint ut! Du tar så fantastiskt fina och inspirerande bilder! Gillade alla snygga upplägg i förr dukningsinlägget:)

    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    Jo, just det! Ang. Spanien så har vi bott på lite olika ställen, dels Gran Vista (nära Alicante, högt upp med en fantastisk utsikt över havet!) och sen vid La Zenia, söder om Torrevieja. Vart brukar ni åka? Var var det ni hade ert bröllop?

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails