torsdag 5 april 2012

Lite nyheter...



Passar på att visa lite nyheter som jag lagt in senaste veckan. SOHO tavlan är i samma serie som den populära tavlan HAPPINESS. Får se om den här blir lika omtyckt. Sånt där som inte är helt lätt att veta när man gör sitt inköp. Ibland är jag så säker på vissa produkter men så visar det sig inte alls vara så säkert kort som jag trott. Och ibland kan jag själv bli besviken när jag får hem varor (inte alltid så lätt att beställa från en liten bild i en katalog) men så blir det en riktig storsäljare.


Och ibland ligger problemet i fotograferingen. Vissa produkter är så svåra att fota och blir inte alls så fina som de är i verkligheten. Om jag blir missnöjd läggs det åt sidan ett tag och hoppas på bättre tur en annan dag. Tur att jag har många nyheter att välja mellan!


Glas och textilier är de saker som jag inte riktigt är vän med vid fotografering. Nästa vecka blir med andra ord en utmaning för mig då det är textilier som gäller hela veckan. Dock får ni inte se resultatet förrän om två veckor då det blir en speciell vecka med tävling, erbjudanden och gästbloggare. Mer om det sedan!



6 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är trixigt med fotandet - men det ser alltid fint ut när du visar det!

    Ha en jättefin påsk! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att du alltid visar så vackra och välkomponerade bilder! Men jag förstår att det ligger en hel del jobb bakom, att fotografera saker är en konst i sig. Ha en härlig påsk! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det där med att veta vad som går hem och inte gör det är inte lätt... Ibland blir man förvånad...
    Jag trodde tex aldrig att Hinza väskorna skulle bli sååå poppis (hoppades förstås men trodde inte på den framgången de blev!), men jag älskar ju dem själv, så då är det extra roligt när det bli succe! En produkt man själv supergillar är ju extra roligt att lyfta fram!

    Ha en riktigt mysig påsk nu Jenny!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hej Jenny,

    nu inför Påsk så ville jag titta in och önska dig en underbar Påsk. Och jag håller med alla ovan: Du har alltid så jättefina bilder både på bloggen och i butiken. -Såna där bilder som man själv önskar att man kunde åstadkomma... :-)

    Ha det nu så bra under påsken!

    Angelica

    SvaraRadera
  5. Hej Jenny!

    Måste bara säga att jag alltid tyckt du tar så fina inredningsbilder! Själv tycker jag det är jättesvårt, är bättre på att fota människor. Men dina bilder visar upp sakerna på ett snyggt och inspirerande sätt.

    Glad påsk till dig och din familj!


    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails