fredag 20 april 2012

Morgonpigg dotter...


Vaknade långt före väckarklockan ringde av att dottern stod vid våra sängar med packad ryggsäck. - "Jag vill åka till mormor och morfar nu!" 
Sonen var inte sen att hänga på och det är ingen tvekan om att de båda tycker att det ska bli kul att få spendera ett dygn ensamma med mormor och morfar.



Så efter att ha vinkat av två ivriga barn och en stressad man fick jag en tidig start på arbetsdagen. Välbehövligt med tanke på att jag även kommer att sluta min arbetsdag extra tidigt.
Så nu är det bråttom att få iväg alla paket och göra alla måsten. Snart bär det av in mot Göteborg för restaurangbesök och Laleh-konsert.




Innan jag avslutar vill jag passa på tacka Anna Bilén för ett fint inlägg här på bloggen igår!!! Tusen tack, du inspirerar oss många andra och jag är så glad att jag lärt känna dig.

Vill även påminna om vår Shyness kampanj. 20% rabatt på bordstextilier samt 10% rabatt på prydnadskuddar samt bäddtextilier. Gäller till och med söndagen den 22 april.


Trevlig helg!





7 kommentarer:

  1. Härligt! Vad skönt att då rå om sig själv med lite egentid ibland. Jag är så glad för din skull att det går så bra med webbutiken!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon vännen! :)
    Underbara bilder på fina saker i vanlig ordning! Härliga kombinationer av färger och material - I like!
    Lyx med restaurang och konsert.
    Va blev det för gott och hur var Laleh? Skötte hon sig? ;)
    Kraaaaaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon skötte sig verkligen bra, hon var magiskt bra till och med!!!
      Kram på dig!!!

      Radera
  3. Vilka fina, fina bilder (som alltid)! Ser så mysigt ut!

    Mina lampor är enkla bygglampor köpta på Clas Ohlson.

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så vackert överkast! Vad mysigt det låter med restaurang och Laleh-konsert, hennes musik lyssnar vi på ofta här hemma. :) Hoppas ni hade en underbar kväll och ha en fortsatt fin söndag!
    Kram, Madeleine

    SvaraRadera
  5. Men så trevligt dte lät med Göteborg och konsert.

    Hoppas att det blev en fin kväll.

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails