måndag 16 april 2012

Shyness vecka


Så inleder vi då en ny vecka. I webbutiken har vi fokus på Shyness hela veckan lång med erbjudanden, tävling och inspiration. 

ERBJUDANDE
Vi ger 20% rabattbordstextilier från Shyness samt 10% rabattbäddtextilier samt prydnadskuddar från samma leverantör. Kampanjen gäller till och med söndagen den 22 april eller så långt lagret räcker.

TÄVLING
Var med och tävla om två kökshanddukar ur serien Delight blå ( 1st blå samt 1 st vit/blå). För att vara med och tävla vill vi har svar på följande frågor:
1. Vilken är din favorit i Shyness sortiment? (Klicka här för att komma till Shyness hemsida)
2. Vilken produkt/leverantör saknar du i Hemlängtans sortiment?

Maila oss dina svar senast söndagen den 22 april. På måndagen presenterar vi vinnare här på bloggen samt i webbutiken.

INSPIRATION
Jag kommer att visa Shyness produkter i olika stilar och miljöer under hela denna vecka här på bloggen. Och på torsdag lämnar jag över denna blogg till Anna Bilén, grundare till Shyness, som gör ett blogginlägg. Missa inte det!


Ha en bra start på veckan!

4 kommentarer:

  1. Jag tycker dessa bäddtextilier är alldeles underbara - det är bra trist att jag måste hålla i plånboken så hårt pga hussparandet... :-(

    Får hoppas du har kvar det sortimentet om en sådär 2 år! :-)

    SvaraRadera
  2. Så vacker bild! Jag har för mig att du skrev att det är svårt att fotografera textilier men du är ju fantastiskt duktig, tycker jag :) Det ser himmelskt ut. Tack snälla för din hälsning hos mig - ja, det är en hel del som har hänt både för dig och mig det gångna året. Ha en fin tisdag! Kramar, M.

    SvaraRadera
  3. Schyness har så mycket vackert... Så jag ser fram emot denna vecka big time!!!
    Har så många GRÄSLIGA sängkläder så egentligen borde jag unna mig... men får väl se så att altanbudgeten först går ihop ;-P Önskar dig en fin vecka <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails