tisdag 22 maj 2012

Bastion Collections



Barnen är hos mormor och morfar idag och jag passar på att jobba lite extra. Det är guld värt att få den hjälpen ibland och det känns så lyxigt att ta dagen som den kommer. Jag unnade mig sovmorgon till halv åtta, en trädgårdsrunda efter frukost och en middag på balkongen i sällskap av inredningstidningar. Ibland kan det faktiskt vara riktigt skönt att vara ensam.



Jag har börjat lägga in nyheter från ytterligare en ny leverantör. Denna gång välkomnar vi det holländska företaget Bastion Collections. Jag kommer att fylla på mer inom kort!




Nu blir det kvällsjobb med Spotify och en stor kanna vatten som sällskap.



5 kommentarer:

  1. Himla söt prickig kopp! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fina koppar.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga muggar,
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Nu får du snart sluta ta så underbara bilder....!!! Man vill ju ha allt!!!! :-) Verkligen supersöta muggar!! Kanske blir det nån sån som får komma hem till mig också? -Hmmmmm.....

    Kram på dig!!!

    Angelica

    SvaraRadera
  5. Verkar vara en spännande leverantrö med fina saker, du nosar upp det lite annorlunda, kul! Här har jag en massa måsten och hade gärnat önskat jag kunant jobba utan att behöva tänka på att hämta barn senare i dag.. .men men... KRAM!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails