måndag 7 maj 2012

Bröllopsskyltar



Som sagt, vi drog på oss bröllopskläderna igår och blev lite nostalgiska och nykära. Orsaken till den lite udda söndags outfiten var att vi tog kort till webbutiken. Egentligen hade det varit fint att stå ute men jag kunde inte med att gå ut i bröllopskläderna. Och sonen som var ute och lekte med kompisar är nog tacksam över det beslutet!
Iallafall så har vi nu fått in nya skyltar från Marits Vita Skrin med bröllop & fest tema så nu öppnar jag upp en bröllopskategori i webbutiken.
Jag hade ett önskemål över några nyheter och duktiga Marit fick till det exakt så som jag önskade. Guld värt med sådana leverantörer!!!



Så här har vi en herr-skylt (med en man som redan är upptagen ;-)) och fru-skylt (jag gillar ju inte att vara med på bild så jag försökte backa ur bild :-)) som kan vara fina att ha vid bröllopsfotografering eller ha hängandes på brudgummens och brudens stol vid middagen.

Och precis som jag skrev tidigare med inlägget med Pom poms så är dessa skyltar inspiration från mitt planeringsår inför vårt bröllop.


Så fyra nya skyltar har jag lagt in i webbutiken och ni hittar dem här>>>

Nu hänger våra bröllopskläder på galgarna igen och dagens arbetskläder blev jeans istället för brudklänning. Lite bättre kläder att jobba i!



Idag har jag fått leverans från Bloomingville. Bland annat så har vi nu den populära Happiness tavlan på lager igen. Men dessvärre är lyktan med fjäril/trollslända restad några veckor till...

Ha dé fint! Nu ska jag sätta mig och skriva en massa massa text till ett sidoprojekt som äntligen börjat rulla igång. Mer om det en annan gång!

5 kommentarer:

  1. Så fina ni är i de glimtar jag ser! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder och mysiga skyltar. Jag blir nästan sugen på att ha en sommarfest bara för att få handla skyltarna :-)
    ska skicka vidare dom till kollegan som ska ha stor fest i sommar.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Vad roligt det måste varit att klä upp sig "till bröllop" igen! Man kan nästan ana att ni ser lite nykära ut ;) Väldigt fina skyltar också. Ha det fint!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt att få ta på sig bröllopskläderna igen!:) Fina ni...! Synd att jag inte kom till er igår;) Skyltarna är jättefina liksom allt annat fint du fått in, åååh jag vill gifta mig igen!!! Med samma man;)
    Fnissar åt den fantastiska crémen som stramar upp så bra, den får jag nog köpa...;)

    Ses snart!!! KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara skyltar! Å skoj med bröllops kategori, ibland önskar jag att jag kunde gifta mig en gång till... med samma man förståss! Attförnya löften vore nått kanske i framtiden. KRAM <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails