tisdag 8 maj 2012

Det är mycket nu...



Jag fortsätter med Miss Étoile och mår så bra utav att omge mig alla fina ting som ger lite extra lyx i vardagen. Och det är precis vad jag behöver just nu för det är galet mycket att göra och jag gör allt vad jag kan för att inte fastna i stress-fällan. Det är ju så lätt att hamna där men så otroligt tråkigt... 

Men visst blir det lätt så den här tiden på året? Det är avslutningar, utvecklingssamtal, kundkvällar samt tusen andra aktiviteter som man liksom inte gärna vill missa. Dessutom vill man lägga in en liten spurt på jobbet så att man kan få sig lite semester i sommar...
Sommar och semester ja, nu är vi ju faktiskt så pass långt in på våren så man kan börja ha nedräkning till semestern. Underbart, eller hur?


4 kommentarer:

  1. Samma här!
    Försöker andas lite också ibland...hi...hi...men visst är det mycket så här års?
    Nu som man egentligen bara skulle njuta av allt.......

    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  2. Ja här väntar utvecklingssamtal, en intensiv jobbperiod och en rad olika arrangemang som man vil delta på, altan ska byggas m.m. så ja, uuuunderbart att även kunna tillåta sig att tänka på semestern :-) Nu ska vi iaf ut och plocka årets första tussilagosar och sätta i ett glas till pappan i huset å svågern ramlar in för middag <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Oh la la la, vilken snygg prickig necessär! Helt i min smak.

    Usch för stress. Leder inte till något bra men det är så lätt att hamna där i. Jag har varit ledig nu i en vecka och först nu börjar jag komma ner i någon form av lugnare lunk. Och jag ska ju vara "ledig" länge nu :)

    Sköt om dig!
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Att hålla sig från stressfällan är lättare sagt än gjort Jenny. Så här års är det extra svårt, det håller jag med dig om.

    Vi får längta till semestertider och kämpar väl fortsatt på med att inte gå in i fällan.

    Sköt om dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails