fredag 11 maj 2012

Det finns alltid något att fira!



Fick för mig att jag absolut skulle ha med vår stora spegel vid dagens fotografering. Så jag har kämpat med den! Och hur jag än har försökt att tänka på vinklar så sitter jag där i spegelbilden och ser så koncentrerad ut på hälften utav korten... 
Och lite lustigt är det att jag ska vara så envis med den där spegeln när den knappt syns med på bild. Men kanske är det mycket för min egen skull, för att komma i rätt stämning. Jag såg ju den där klädkammaren framför mig, fylld med glitter och glamour och som jag så gärna skulle vilja ha i verkligheten. Och om sanningen ska fram så står det även en flaska champagne i bakgrunden för att få lite extra vardagslyx med i bilden. Men den gjorde sig inte alls på bild så den fick hålla sig i bakgrunden. 

Och nu när den där champagneflaskan ändå är framtagen från matkällaren kanske det är dags att slå på stort och korka upp den. Bara därför att. Och det finns ju alltid något man kan fira, eller hur?




7 kommentarer:

  1. Det är en inställning jag gillar, det finns alltid nått att fira!!! Själv är jag sprudlande glad, sista iformpasset för veckan är sprunget å jag drog en rövare och testade ett par jeans som jag inte haft på flera år, och nu kunde jag knäppa dem wiii! Så här ska det firas med ett glas rött i kväll ;-D KRAM

    SvaraRadera
  2. Helt rätt - fira på! :-)

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Såklart att det finns något att fira, det tillhör livet att få göra tycker jag. Bubbel är aldrig fel och jag njuter varje gång det smäller till av korken.
    Vad fina bilderna blev även om du verkar haft lite problem med vinkeln som du skrev. Det kan jag inte se :-) dom blev toppen.

    Önskar dig en fiiiiin dag,
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Gillar bilderna! OCH spegeln:)

    Ha en skön kväll.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Jättefin spegel! ;)
    Envis som en gammal get, som Lottas pappa sa. Det är du det. Och jag med. :D

    Underbar vit mugg i förra inlägget! Vill ha!!
    Hoppas att helgen var bra och att du har läget under kontroll vännen.
    Ha det bäst! ...snart ledigt igen.

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails