onsdag 16 maj 2012

Det rullar på...



Ibland tickar dom där minuterna på extra snabbt och varken blogg eller nyheter hinns med. För mig är det positivt att ha många bollar i luften men det stör mig lite när jag inte hinner med allt jag vill göra...

Den här dagen har helt prioriterats till leverantörsbesök i form av min mycket kära bloggvän Milla. Ni vet ju - detta ger mig energi och inspiration och klockan tycks ticka på extra snabbt när man har så roligt. Sådana prioriteringar är bra prioriteringar!


Och nu är det tydligen en långhelg som väntar. Det är knappt att jag skänkt den en tanke men den är varmt välkommen ändå. För lite ledighet mitt i alltihop kan ju inte skada...


4 kommentarer:

  1. Den där muggen är så vacker! :-)

    SvaraRadera
  2. Så fin mugg.
    Ha en fin ledighet,
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Ja, nog är det märkligt att tiden går så fort då man har roligt och inte tvärt om då man VILL att den ska rusa fram... Hoppas du njuter av ledighet nu <3 KRAM!

    SvaraRadera
  4. Ja, så fin mugg. Måste nog titta lite närmare på den!:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails