onsdag 23 maj 2012

Fjärilar



Jag har en förkärlek till fjärilar. De ger mig hopp när jag ser dem tidigt om våren och de är så sagolikt vackra att titta på.
Så denna girlang blev snabbt en favorit för mig och nog tror jag att den skulle bli riktigt fin här hemma. 



Nu ska jag snart stänga ner för idag och komma i säng tidigt. Har på känn att natten inte kommer bli så bra då lillasyster har varit lite hängig de senaste dagarna. Dock har vi varit och badat hela eftermiddagen. Uppskattat både för de små samt för oss vuxna. Men till skillnad mot barnen känner vi att det räcker efter ett tag, om sonen hade fått bestämma hade han nog fortfarande badat... 


2 kommentarer:

  1. Så vacker fjärilsgirlang!!! Å jag hoppas lillasyster itne blivit sjuk, utan att hon snarare piggat på sig så att ni får fortsätta att njuta av sol å bad <3 KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh. Fjärilar.. det har jag alltid tyckt om. Jag älskar fjärilar.. förut hade jag alltid en fjäril i layouten på hemsidan. :) Underbar fjärilsgirlang. Den hade passat bra på mitt nya kontor. Det ska jag lägga till i mitt moodboard.

    Hoppas ni fick en lugn natt och fått hålla er friska.
    Många kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails