fredag 4 maj 2012

Nyheter och en tankspridd Jenny...


I onsdags spenderade vi kvällen inne i Göteborg med Björk & Berries och ett gäng andra butiker. En rolig och inspirerande kväll med dofttester, mingel och information om produkterna och deras nya förpackningar ( som har blivit fantastiskt fina). 
Det är dags att fylla på med dessa produkter i webbutiken inom de närmaste veckorna så mer om nyheterna senare!

Ett litet tips till er från en tankspridd Jenny är att använda produkter till det som de är till för. Använd alltså inte tvål som body lotion... för det gjorde nämligen jag. Innan jag la mig igår smörjde jag in mig och i morse tyckte jag att det stramade i ansiktet. Verkligen inte likt Björk & Berries produkter. Har ju använt dem länge nu och alltid varit så nöjd men nu har jag fått förklaringen. Jag är disträ och har lite för mycket i huvudet just nu så jag får allt skylla mig själv!


Och här har vi gårdagens nyhet i webbutiken. Förvaringsboxar från Miss Étoile som finns i fyra storlekar och som är lika fina inuti som utanpå.

Idag kör jag vidare med lite nyheter tills det är dags för att ta helg. Det blir fredagsmys med barnen medan min man kör femkamp på Liseberg. Barnen kan inte riktigt förstå och acceptera att han åker dit utan dem...


4 kommentarer:

  1. Hi hi ja det var till att vara lite disträ, men så länge du inte borstar tänmderna med idominsalva så... ;-) Å nu laddar sidan plötsligt snabbare, vet inte om du gjort något eller om min uppkoppling är bättre. Här i norr så kan nämligen det mobila bredbandet vara si å så emellanåt... KRAM och njut av helgen <3

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!!!

    Oj, vad jag skrattade när du skrev om din "hudkräm"!!! Jag har nämligen gjort EXAKT samma sak ( fast flera kvällar i rad!!!) med LDB's produkter... -Ha, ha, ha, ha!!! Som sagt...-Ibland blir det inte som man tänkt. :-)

    Ha nu en underbar helg (med rätt produkter i ansiktet) så hörs vi. :-)

    Kram
    Angelica

    SvaraRadera
  3. Åh Jenny, jag kunde inte låta bli att skratta då jag läste ditt inlägg. Fast jag kan ju tänka mig att du kunde hålla dig för skratt där på morgonen. ;)

    Hoppas att du och barnen fick ett trevligt fredagsmys och att mannen hade det trevligt på Liseberg (men jag förstår helt barnens sätt att resonera ;)).

    Ta hand om dig du fina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Uj uj så fina boxar. Tvål i ansiktet låter som en höjdare, hihi!!!
    Ha en fin helg!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails