tisdag 29 maj 2012

Nyheter...



Jag har lagt ut några nya varor i webbutiken. Alla nyheter står här på mitt väggskåp i arbetsrummet och väntar på sin tur. Jag önskar att jag kunde köra ett race en vecka och beta av allihop men tiden finns inte riktigt där. Det är så mycket hela tiden och ibland undrar jag över hur det skulle vara att ha en medhjälpare. Tänk att få hinna med de där bonusuppgifterna som jag så gärna skulle vilja...  



Men jag ska inte klaga. Jag har det himla bra och jag antar att man alltid kommer att ha känslan av att man inte hinner med även om man får en massa hjälp. Man har ju en förmåga att flytta fram sina mål hela tiden.




Förutom dessa nyheter från Bastion Collections har jag även fått leverans från Miss Étoile. Pom poms säljer som smör i solsken så en påfyllning var på sin plats. Jag har dessutom fått in några nya modeller som ni kan hitta här>>>


I morgon hoppas jag på leverans från Bloomingville. Det kommer en del nya saker vilket jag ju givetvis ser fram emot!

2 kommentarer:

  1. En praktikant eller Fas 3 skulle säkert bli jätteglad för att få lära sig din bransch, kolla upp det med Arbetsförmedlingen. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt att det går så bra för dig, grattis! Jag förstår känslan av att vilja ha medhjälpare samtidigt som jag själv gärna gör allt så jag vet att det blir gjort på mitt sätt :-)

    Väldigt fina nyheter har kommit iallafall och det ska bli kul att se vad du köpt från Bloomingdale.

    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails