fredag 25 maj 2012

Världens bästa mamma



Nu åker vi och firar världens bästa mamma. Mamman med det största hjärtat och omtanken man kan ha. Jag önskar jag kunde ge henne vårt stora äppelträd som är en blomstrande dröm just nu. Men hon får den på bild istället!
Barnen är laddade och har övat på födelsedagssången hela morgonen. Själv så är jag fullt fokuserad på att hinna och komma ihåg alla saker som måste göras innan vi åker. Jag litar inte på mitt eget minne just nu...

Önskar er en riktigt fin och solig fredag!

4 kommentarer:

  1. Mammor är det bästa av det bästa! Ha en fin dag!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ha en fin pingsthelg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Ha det riktigt bra!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att ha en "världens bästa mamma". Helt klart värt att firas.

    Minnet ja, se det sviker mig också ibland. Ganska ofta faktiskt :-(

    Ha det gott

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails