måndag 25 juni 2012

Spahelg på Stenungsbaden Yacht Club


Så är vi hemma igen efter en underbar helg på Stenungsbaden Yacht club. För vår del blev det en kort tripp då vi endast behöver styra bilen 3 mil norrut för att komma till detta paradis. Perfekt tycker ju vi, speciellt med tanke på att vi hade det så himla bra så att vi vill återvända snart igen!

Hotellrummen var fina, maten var riktigt god och deras spa avdelning var fantastisk! Två pooler inomhus och två pooler utomhus, 4 olika sorters bastu och riktigt fin inredning. 


Jag passade på att ta lite kort tidigt i söndags morse innan alla andra kom på plats. Tyvärr hade jag systemkameran hemma men korten från mobilen får duga denna gång.


Under söndagen satte de igång eld i dessa två eldstäder och det kändes riktigt mysigt att krypa upp i loungefåtöljerna framför brasan medan det regnade ute. Detta fick oss också att planera in ytterligare ett besök i höst.



Detta var min favoritpool då den var riktigt varm och go (och med havsutsikt). Jag skulle verkligen kunna tänka mig att ligga där och hänga varje dag :)


Riktigt lyckad helg med andra ord. Och välbehövligt att ladda batterierna med tanke på hur denna arbetsdag har varit... puhh säger jag bara. Full fart och nu när alla paket är ivägskickade ska jag börja förbereda inför kommande rea. Mer om det inom kort!

11 kommentarer:

  1. Ser härligt ut.
    Ha en fortsatt fin dag, har ni regn precis som vi?
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Åh, rackarns så nice! :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, vad härligt det ser ut!!!!!!!!!!!!
    Dit vill jag åka.
    Dyrt?

    Kan vara skönt med en ledig myshelg ibland.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker faktiskt inte att det var så dyrt. Man kan även vara där över dagen också om man vill och då går det endast på 495kr för 6 timmars spa+lunch. Det är väl värt pengarna!
      /Jenny

      Radera
  4. Men hallååå! Hade ni hela stället för er själva eller?! LYX!! ;D
    Ser underbart ut!!
    KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det ser verkligen ut så!
      Jag smög dit tidigt på morgonen för att ta lite kort. Kändes inte rätt att visa kort här på bloggen med lyckligt ovetandes människor i endast badkläder...

      Kram!!!

      Radera
  5. Oj oj oj så sagoligt vacker å mysig omgivning, kan tro att ni njutit till fullo <3 Ska lägga detta i minnesbanken om jag någon gång råkar hamna i krokarna ;-D
    Lämnar en drös kramar och hoppas du får en lugnare kväll efter din arbetsdag <3 KRAM!

    SvaraRadera
  6. Åh så härligt!!! Jisses så sugen jag blev på att göra likadant... kanske ska överraska J...:) Perfekt väder för detta också...hihi spaväder;)

    Kram till er båda!!

    Ja det lugnar sig denna veckan...:)

    SvaraRadera
  7. Åhhh, det där såg ju bara för underbart ut. Vågar knappt titta på bilderna då jag blir så avis och inser hur mycket jag också behöver det där.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  8. Ååh, det ser fint ut! Riktigt snyggt och fräscht, jag förstår att ni har haft det härligt. Perfekt att det regnade så ni riktigt kunde njuta av de varma poolerna och eldstäderna. :) Hoppas den nytankade energin räcker länge nu! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  9. Vad mysig helg ni verkar haft, det vore inte så dumt att unna sig det nu i allt som är runt mig just nu.
    Svar på din fråga, jag använder inte Instagram ännu men tänkte sätta mig in i det snart. Du får hålla mig underrättad så länge hur det går.
    Hoppas allt är bra med dig,
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails