torsdag 5 juli 2012

Att ta tillvara på semestern...


Vi njuter utav det underbara sommarvädret och försöker ta tillvara på semestern på bästa sätt. Gårdagskvällen tillbringade vi ute vid havet med fiske, dopp och kvällsmat. Jag nöjer mig med att sitta och njuta utav vågornas kluckande och båtarnas puttrande medan killarna gjorde allt för att få napp. Ingen vidare fiskelycka den här kvällen men en riktigt lyckad kväll ändå.


Och så har vi gjort ett litet besök på den årliga sommarauktionen. Dock blev det inga fynd för mig den här gången även om jag var väldigt sugen på den där gamla vintagekameran. Annars var det nog mer lycka för min make då det fanns en hel del verktyg och maskiner.


Jag fortsätter mitt semesterlunk och hoppas att ni andra har det riktigt fint. Kul också att ni kommer med lite önskemål om vad jag ska visa här på bloggen, trädgårdsbilder kommer inom kort! 



Bilder: Hemlängtan (Instagram)

6 kommentarer:

  1. Åh, vad det såg mysigt ut med fiske en fin kväll.
    Trist att du inte hittade några fynd på auktionen.

    Fortsätt njut av vackert väder och ledighet,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Urfina bilder! Förmedlar semester och svensk sommar i kubik! En dag kvar för mig, sen har jag också SEMESTER!

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt att fiska med bad och kvällsmat! Det är så det ska vara:). Jättefina bilder.
    Önskar dig en fortsatt skön semester.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Ljuvliga bilder!! Fiskebilden ser ut som rena top-notch reklamannonsen! ;) Underbart att ni njuter och har det bra. Jag har lagt upp mig som följare av dig på Instagram nu, återstår att se om jag själv får nån snurr på det.. :) Ha det fortsatt härligt och njut av sommaren. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Håller med, vilka härliga bilder! Riktig sommarkänsla!

    Har semester jag med:) Veckan har varit fulltecknad hittills, men nu tror jag det blir att bara ta det lugnt några dagar.

    Ha det bra!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Vilken sommaridyll. Och fantastiska bilder! Jag är så glad att du finns på instagram. :)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails