söndag 29 juli 2012

Jag börjar känna mig redo...


Webbutikens 3-års dag är förbi och vi får verkligen tacka för alla fina hälsningar och besök i webbutiken. Fredagen bestod av packning och det är sådana här dagar som man känner att det är ett familjeföretag. Vi var alla delaktiga på olika vis och jag är så lycklig att få göra det här med mina fina.



Nu har dock barnen åkt iväg med farmor och farfar i några dagar och hemmet känns så tomt och tyst. Och eftersom de åkte iväg tidigt i morse var det lika bra att ta tillvara på den fina förmiddagen. Vi gav oss iväg på en långpromenad runt Kungälv. En perfekt start på dagen!




Annars är det renovering och trädgård som gäller. Vi njuter av vår nya terrass som nu även fått en trapp. Äntligen slipper vi lastpallarna som trapp och därmed också stickor under fötterna!




Den senaste veckan har bjudit på fantastiskt sköna sommarkvällar. Och konstigt nog börjar jag känna mig en smula redo för lite mörkare kvällar så att man kan tända lite lyktor igen. Sensommarkänslorna kommer smygandes och det känns mysigt!!!
Bilder: Hemlängtan (Instagram)

8 kommentarer:

  1. Mysig med tända ljus:)). Jag tänkte också att det är lite mysigt när det skymmer nu. Snygg trappa, ser så fint och inramat ut med träden i kruka.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt att få njuta i trädgården lite och tända lite ljus.

    SvaraRadera
  3. Åh så mysigt ni har det i trädgården!!!! Och så snyggt som sagt...!

    Kram du goa, vi hörs:)

    SvaraRadera
  4. Jag tänker att man haft en bra sommar om man är redo för hösten redan nu :-)

    Ha det toppenfint

    SvaraRadera
  5. Terassen och trädgården...såååå snyggt!!! Tycker också det är mysigt att tända ljus i skymningen, särskilt när det börjar mörkna först vid tio-halv elva:)

    Visst frågade du mig om Instagram tidigare? Nej, finns inte där, vet ju inte ens vad det är!:o Men så är jag ju hopplöst efter när det gäller sociala medier, vill inte ens ha facebook.... och det är jag ensam om i hela världen, typ.....
    Men instagram har ju med bilder att göra, eller? Och då låter det genast roligare:)


    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. så vackert vid ingången.
    ha en bra dag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  7. Grattis till 3 år - måste kännas roligt! :-)

    SvaraRadera
  8. WOOOW!!!!! Så fantastiskt snyggt!! -Vill också ha... :-)

    Idag tar jag igen allt jag har missat under sommaren och läser in mig på vad som har hänt här hos dig, och jag har knappt ord... Bara sååååå jätte-, jättefint...

    Ska beundra konstverket ett tag till innan jag återgår till att uppdatera mig...

    Kram
    Angelica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails