söndag 15 juli 2012

Tiden rullar på...



Det går några dagar mellan blogginläggen. Egentligen har jag så många bilder att visa och så mycket att berätta men tiden rullar på i rekordfart. Våra semesterdagar ägnas åt små utflykter, vänner, renovering och jobb i en härlig blandning. Det sägs ju att tiden går snabbt när man har kul och jag kan inte annat än att hålla med.




Idag och i morgon ska jag dock ägna mig helt åt webbutiken då övriga i familjen är i väg på en pappa-och-barn-utflykt ihop med kusinerna. Tältning, fiske och kanot står på agendan och jag hade två ivriga barn som vaknade tiiiidigt i morse. 
Måste erkänna att jag är aningens avundssjuk på dem för vad de ska sysselsätta sig med det närmaste dygnet samtidigt som jag är något lättad över att jag faktiskt får sova i min egen säng i natt. Mina tältminnen från Gotland och Skottland är i och för sig positiva men ingenting slår en god natts sömn i sängen...


9 kommentarer:

  1. Jovisst,kan det vara mysigt med att tälta.
    Men man har ju en del minnen från tältsemestrar där vattnet runnit på tältgolvet.......... och precis ALLT varit blött.

    Nä, hemma bäst!

    Ha det gott,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Låter som du har en skön semester. Lata dagar ska det vara:).
    Jag har aldrig tältat:):
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det så att tiden rullar på nästan lite för fort när man har roligt.
    Ha en fin söndagskväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Härliga inlägg du bjuder på!! Det är det bästa med att läsa ikapp, man får en stor dos inspiration på en gång:) Åh jisses, några ord gick rakt in i inredningshjärtat... grått och rosa på uteplatsen... SÅÅÅ fint!! Precis den rosa mot det grå, jag dör så snyggt!!! Ni har då verkligen smak, och fastän jag själv är inredningsintresserad så fattar jag inte hur ni lyckas hela tiden...! Längtar tills jag får se det i verkligheten:)
    Låter som ni har dt gott, precis som det ska vara:) Samma här, lagom full rulle med allting, jobb ömsom lediga dagar:) Jag träffas gärna snart!! Vi hörs på mail:)
    Ska också sätta mig in i detta med Instagram, påhejad av en viss dotter:)
    Hälsa, så hörs vi!
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Det låter som ni njuter av sköna lediga dagar tillsammans. Precis så där härligt avslappnat och skönt som det kan bli på sommaren. Här varvars det också ledighet och jobb om vartannat och det känns som en skön mix. Livet är gott. :)

    Hoppas att maken och barnen får det riktigt roligt på sin utflykt och att du får jobbat undan ordentligt. Och visst är det inte mycket som slår den egna sängen. ;)

    Sköt om dig Jenny och tack för dina alltid lika värmande kommentarer.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Haha, jag har blivit så bekväm med åren att jag ryser lite bara vid tanken på tält! :-D

    SvaraRadera
  7. Samma här, tiden rullar på och det känns som en behaglig tillvaro det här med semester... jag sov gott i egen säng i natt efter ett par dar på sjön där det är lite väl hårt och även ganska trångt jämfört med hemma. Idag har det varit soligt och somrigt och vi har ägnat oss åt trädgården, skönt med omväxling!
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera
  8. Tiden , den rusar sin väg och inte går dte att stoppa den heller.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  9. Ja vart tar den vägen...? Ständigt denna tid!
    Må gott och njut av semestern
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails