onsdag 22 augusti 2012

Barnens trädgård


Jag har ju glömt att visa tältet som jag köpte på Granit för en tid sedan. Har funderat på ett liknande tält ett tag nu och blev så glad när jag såg detta. Lätt att fälla ihop och lika fin att ha inomhus om man vill ha det.


Jag hoppas på kanonväder om ett par veckor när lillasyster ska ha kalas för sina kompisar. I så fall åker tältet ut igen. Ett uppdukat barnbord bredvid med lite pom poms passar nog fint till. 
Men vädret är väl inget att räkna med så här års (om det nu är det någon gång under året) så jag får nog ha en plan B också.


Tänk vad den där lilla grisen får vara med på saker. Han släpas hit och dit. Håller ett stadigt grepp i lillasysters hand och nog tycker jag att han har fått en bra "mamma" som tar hand om honom på bästa sätt.


Skylt "Här bor syskonen bus Edvin och Maja" som Marit gjort för några år sedan.


Och apropå trädgård så fick jag glädjande nog höra att Lotta redan har sålt reportaget från vår trädgård. I ärlighetens namn trodde jag aldrig att det skulle gå att sälja då vår trädgård fortfarande består utav stora delar utav lera. Men Lotta gjorde ett riktigt bra jobb och tog kort från rätt vinklar. Reportaget kommer i Drömhem & Trädgård någon gång framöver.




4 kommentarer:

  1. Vilket fint tält! Supermysigt.

    SvaraRadera
  2. Tack fina för jag fick komma, din trädgård är jättefin.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Så fint ni har fått det i trädgården, det där tältet är ju underbart! Stort grattis till reportaget också, så kul! Duktiga ni och duktiga Lotta!

    Ha en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis, grattis, grattis, superkul! Du får underrätta oss om vilket nummer det hamnar i så vi kan läsa det sedan!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails