fredag 17 augusti 2012

Fredagsmys!!!



Nu när vardag och jobb har börjat får vi även tillbaka den goa känslan av fredag. Äntligen kan vi ha fredagsmys igen och även om man har lyxat till det lite både vardag och helg under sommaren så är det ändå en speciell känsla av fredagsmys efter en veckas jobb.
Kvällen tänkte vi tillbringa inne i Göteborg på kulturkalaset och jag vet två barn som ser fram emot att få se Sean Banan och Youngblood... Själv är jag lite ledsen att jag missade Melissa Horn och Timbuktu i tisdags men det dyker nog upp fler tillfällen. 


Jag har fått leverans från JaBaDaBaDo och har ägnat dagen åt att packa upp gamla godingar. Ljusslingorna har varit riktigt populära och nu finns de alltså på lager igen!

Snart tar jag helg från webbutiken. Nästa vecka kommer flera leveranser och jag längtar så...


2 kommentarer:

  1. Åhhh vilka läckra nyheter du presenterar, blir sugen på ljusslingor till barnens rum... Får se om det blir en liten makeover i resp rum till hösten. Nu väntar iaf dagishämtning och fredagsmys här, ev åker vi å gratulerar en släkting som fyller 70, och i morgon min bror som fyller 31, Luran älskar kalas, för att inte tala o mfredagsmyyyys med chips. Hon ska alltid ha chips men äter endast en handfull, så du anar kanske vilka mängder som slängs?! För har jag kvar det i skafferiet hittar jag tyvärr åt det själv, vilket INTE är bra. Ha nu en fin kväll med trevlig underhållning, så hörs vi till veckan! KRAM <3

    SvaraRadera
  2. så fina ljuslyktor.
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails