torsdag 23 augusti 2012

Hemlig förälskelse



Låt mig presentera min hemliga förälskelse.. tadaaa - HYLLORNA ovan!!! Kanske inte samma typ av kärlek som till min älskade make och min familj utan kärlek utav ett helt annat slag. 
Detta är i alla fall min favorit från Bloomingville's katalog och jag är så glad att de levererade den i början av hösten och inte i slutet av hösten som det faktiskt oftast brukar bli med nyheterna.




Det här hyllsystemet kan varieras i det oändliga och jag kan lova att det inte är sista gången ni ser dem här på bloggen. Känner att dom är perfekt att ha med i produktfotografering och ja... vad ska jag säga...jag gillar dem massor helt enkelt.


Dessa hyllor gjorde för övrigt att mitt hem plötsligt började möbleras om. Jag kunde liksom inte låta bli. Och som alltid blir jag aningens nervös över vad min kära familj säger när de kommer hem. Jag skickade ett "Jag älskar dig"-SMS till min make på förhand för att ligga på plus :-)
"Du får hålla på att ändra om hur mycket du vill! Bara inte jag blir involverad..." Men det är ju klart att han kommer bli det. Jag och skruvdragaren är INTE bästa vänner.

3 kommentarer:

  1. De är verkligen fina!!! Förstår din förtjusning. Å så såg jag att lotta sålt reportaget hos er till Hem och trädgård, ohhh så skoj, nu måste man hålla koll och köpa tidningen då det är i tryck :-) KRAM

    SvaraRadera
  2. Superfina =) Haha jag tycker att jag känner igen det där med att blanda in mannen i projekten, det blir ju så mycket enklare då hihi. Kul med ett trädgårdsrepotage, ser fram emot detta.
    Kram och go helg

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails