måndag 20 augusti 2012

Inspirationsbilder från Bloomingville




Jag har lagt in Bloomingville´s miljöbilder för hösten 2012 i webbutiken. Vissa bilder har jag visat i ett tidigare inlägg här på bloggen och som jag skrev då så är höstens katalog helt fantastisk. Det är svårt att välja produkter och det är synd att man inte kan välja allt...


Idag kom iallafall första lasset utav höstnyheter från Bloomingville. Och fastän jag längtat så efter dessa varor har jag inte hunnit packa upp dem ännu. Det får bli kvällens jobb istället.


Dagen har gått med en väldig fart och det märks att folk börjar jobba igen. Det har varit betydligt mer telefonsamtal och mail idag än det varit de senaste veckorna. Alltid kul med kundkontakt men telefonsförsäljarna hade jag klarat mig utan...





Som sagt var, om du vill se samtliga bilder från Bloomingville kan ni se dem i webbutikens inspirationsmapp.

3 kommentarer:

  1. Ser verkligen inspirerande ut! :-)

    SvaraRadera
  2. Härlig inspiration, gillar brickorna på väggen skarpt... Får nog klicka mig vidare å kika i inspirationsmappen. här öser regnet ner i dag, så det känns gott att sitta inne å jobba med en kopp te. hoppas du får en fin dag! KRAM <3

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails