fredag 24 augusti 2012

Nu tar jag helg!



Nu tar jag helg! Även om den här arbetsdagen inte hör till de jobbigaste arbetsdagar jag haft så är känslan av fredagkväll ändå så underbar. Den är väl värd att fira, och varje vecka känns det lika speciellt!
Helgen är ganska oplanerad och det var många veckor sedan vi hade en fri helg. Känns skönt att ladda batterierna lite.




Hämtade ut ett paket idag som visade sig vara en inbjudan till pressvisning på Boråstapeter. Snygg inbjudan må jag säga och medföljande tapetbit känns som ett lockande smakprov på kommande kollektion. Vad som är värt att nämnas om denna kollektion är att den görs i samarbete med Ljungbergs Textil där fyra formgivares mest klassiska textilmönster nu har gjorts om till tapeter.


Nej, nu väntar soffan på mig. Får passa på att sno den bästa platsen medan den är ledig!


1 kommentar:

  1. Hoppas att du haft en skön och avkopplande helg <3 KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails