torsdag 30 augusti 2012

Pom poms



Idag har det varit en sådan där dag då allt händer samtidigt. Leverantörsbesök, leveranser samt glädjande besked från en ny leverantör. En riktigt rolig dag men oj, var tog den vägen...
Nu har jag iallafall påfyllt på (nästan alla) pom poms igen. Det har dessutom kommit in fler färger och modeller och ännu fler kommer in inom kort. Observera dock att jag ännu inte har alla som är på bilden ovan.



En annan nyhet idag är detta underbara kort från millanDantE SIGn. Även här kommer det in fler mönster och färger inom de närmaste veckorna. Blir så otroligt sugen på att pyssla lite när jag ser hennes mönster, får se om det blir något litet projekt...



Slutligen måste jag bara säga att vi kommer få in lyktorna med trollslända och fjäril igen! TJOHOOO!!!  Det var ju tal om att de hade utgått helt men nu kommer de alltså in igen och jag har beställt ett gäng. Dock kommer de inte in förrän i oktober men det går bra att anmäla sitt intresse för lyktorna i webbutiken så kontaktar jag er så snart jag har dem på lager igen.


Så, det var allt för idag. Nu ska jag titta vidare i den mycket lockande katalogen från vår nya leverantör...



4 kommentarer:

  1. Så mycket fina färger p översta bilden.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails