onsdag 29 augusti 2012

Skrivkramp

 
Gårdagens nyhet i webbutiken: Tavla "You can rarely see..." från Bloomingville
 
Det är lite mycket just nu och jag får skrivkramp bara jag sätter mig vid bloggen. Egentligen har jag så många bilder att visa och så mycket att berätta men stress hämmar verkligen allt.
Jag ska försöka ta mig i kragen och sänka kraven och lyssna till min kära man och föräldrar. De kommer ju alltid med så kloka råd och när de dessutom kommer med samma råd så förstår jag att det kanske ligger något bakom det...
 
 
Måndagens nyhet: Fia med knuff från JaBaDaBaDo
 
 
Ni får hålla tillgodo med dessa nyheter så ska jag försöka skaka av mig den här skrivkrampen och återkomma med nya friska tag snart igen!
 

4 kommentarer:

  1. Ja det gör du rätt i. Man ska lyssna till dom visa man har runt sig. Och skrivkramp är ibland bra, det är ett tecken på att något bra. Då får man tid att tänka.
    Jag njuter så bra med bilderna på din blogg så länge och smyg-ögon-shoppar på din webbshop.

    Hoppas du mår bra och tar hand om dig,
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!

    Sitter och försöker läsa ikapp lite... har varit ganska så frånvarande. Familjelivet tar all tid just nu. :) Vill tacka dig för alla fina kommentarer hos mig. Under och efter graviditeten. ❤

    Hoppas du finner lite lugn och kan stressa ned. Stressa inte med bloggen... vi finns kvar när du finner ork igen.

    Varm kram /L

    SvaraRadera
  3. Jag blir mer å mer förtjust i den där tavlan... har varit tvungen att kika in flera ggr å nu sist visa maken ;-D Kanske fattar han piken *ler* Massa kramar och en trevlig helg!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails