onsdag 15 augusti 2012

Sommarväder och orkeslös


Vilka underbara sommardagar vi har. Skönt att det kommer lite sol och värme så att inte hösten börjar alltför tidigt. Dock känns det att det är sensommar då mornarna är kyligare.
Och vilken tur vi har att barnen har inskolning på skolan och dagis den här veckan. De har slutat tidigare och vi har fått långa mysiga eftermiddagar tillsammans. Passar ju alldeles utmärkt i det här vädret. Dock blir det inte mycket gjort här hemma just nu. Vi är så trötta och orken finns inte alls där. Det tar lite tid att ställa om sig till vardagslivet igen...



Så medan vi väntar på att orken ska komma tillbaka tänker jag luta mig tillbaka med en god bok. Får se hur långt jag kommer innan ögonen åker ihop...

2 kommentarer:

  1. Låter skönt med mjukstart så där, känna lite på vardagen innan den tar vid på "riktigt". Och väldigt vackra foton idag, gillar känslan i dem, du är så duktig att presentera produkter!!! Här väntar nu kudden så jag orkar upp kl 06.00 då klockan ringer. KRAM KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Jag är också trött, men det beror mest på att jag är slut efter lunginflammationen - tar ett tag innan det går över tror jag. Skönt att läsa lite! :-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails