måndag 13 augusti 2012

Tillbaka till verkligheten



Mentalt var jag så redo man bara kan vara. Semestern är slut och vardag och rutiner är åter här. En härlig känsla!
Men fysiskt var jag nog inte riktigt redo. Att helt tvärt byta ut trädgårdsarbetet mot stillasittande jobb framför datorn ville varken nacken eller ryggen. Jag blev så pass stel så att jag körde ett träningspass ikväll. Och det är inget som händer varje dag kan jag lova...


Den andra nyheten för dagen: Knopp i vit/silver från Lisbeth Dahl


Och nu sitter jag här med beslutsångest. Har blivit tillfrågad om ett hemreportage där fotograferingen ska ske ganska omgående. Men jag vet inte, tycker att vårt hem är allt annat än redo för en fotografering och dessutom känner vi oss ganska slut efter allt trädgårdsfix. Å andra sidan känns det som att man inte borde tacka nej... Beslutångest var det ja. Någon som kan bestämma åt oss?

6 kommentarer:

  1. Jag kan bestämma åt dig :-)

    SvaraRadera
  2. Jag tror att ditt hus är mer redo än du. Men jag förstår ditt slit ute och någonstans måste man ta igen sig. Men gud vad kul, kör ändå :-)

    Grattis till dig och att du lyckas ha så fint runt dig med barn, företag mm

    Jag vet hur vardagen ser ut ibland.
    Kram till dig
    /Linda

    SvaraRadera
  3. God förmiddag kära du! Klart ni ska hoppa på tåget och säga JA till reportaget, tveka inte! Är övertygad om att det blir kanon :-D Här ligger dimman tät i dag, knappt så jag såg stigen i morse då jag tog en promenad kring sjön. KRAM

    SvaraRadera
  4. Hej rara Jenny...
    Ville bara säga att JA, JA, JA, JA det klart att du ska göra hemreportaget!!!
    -Inte för att jag vill sätta nån press, eller så...
    Men du ska göra det som känns rätt för dig/er såklart.
    Ha en underbar dag.
    Angelica

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails