söndag 12 augusti 2012

Trädgårdsreportage


Vet att jag lovade ett inlägg om vår balkong men så flög tiden förbi alldeles för snabbt och jag skjuter upp det inlägget en dag till. För här har det varit fullt upp och Lotta är på besök för trädgårdsreportage. Dagen igår var galet rolig och det var enormt roligt att se hur det går till på riktigt.

Dock blir jag lite trött på mig själv som till hundra procent har tänkt på trädgården och inte haft en tanke på att jag och min familj ska vara med på bild också. Med jord under naglarna och stel min accepterade jag ändå läget efter ett tag. Ni får ta oss som vi är!


Idag åker vi allesammans till en väns trädgård och fortsätter där.


Bild: Instagram (@minhemlangtan)

7 kommentarer:

  1. Vad kul att Lotta var hos dig, jag följer hennes blogg och gjort länge. Otroligt duktig!
    Men en ännu större eloge till dig som redasjakaler en så vacker oas runt dig.
    Vart kan vi se dessa vackra bilder sedan?

    Här är allt bra och jag hoppas att du mår bra själv.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Spännande! Var kan vi få se fler bilder?
    Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Vad spännande! Och verkligen på tiden att er vackra trädgård förevigas. Ni kommer att inspirera så många med er smakfulla känsla för trädgård. Och bilderna av er är jag övertygad om kommer att vara hur fina som helst. Ni är fina ovasett med eller utan jord under naglarna Jenny. Du får berätta sedan när ert reportage dyker upp i tidningshyllan. :)

    Ha en fin söndag kära du!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att ni är så fina som ni är!!!!
    Men jag skrattar högt för mig själv och tänker på de gånger vi haft tidningar här och jag bara stökat runt och städat, fastän jag visste att de skulle fota mig, inte inredningen...hahah. Och senast, då hade jag lärt mig och gjort mig fin, då förlorar fotografen dessa bilder och får komma ytterligare en dag, en dag då jag varken hann städa eller sminka mig... helt galet!

    Det ska bli så roligt att få se bilderna framöver!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Haha - jag tror säkert du blev hur fin som helst på fotona! :-)

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med besök! Alltid roligt att se hur någo annan ser ens trädgård tycker jag! Hoppas vi får se några bilder sen. Ni har en väldigt mysig trädgård!

    Kram, Emma

    SvaraRadera
  7. Tack finaste för att jag fick komma, imorgon åker bilderna in i datorn och nästa vecka är det dags att börja redigera.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails