måndag 17 september 2012

Blommande rosor och utflykt i repris

 
Eftersom Inspirations Fabriken börjat med söndagsbilder igen får jag ta min veckosummering på måndagar istället. Veckan summeras med mina Instagrambilder (@minhemlangtan) och den gångna veckan har det av någon anledning inte blivit så många bilder.
 
Vilket fall som helst var jag tvungen att föreviga måndagens fina väder med en bild på vår "Queen of Sweden" som fortfarande blommar för fullt. Jag är så glad i dessa rosor och det ska bli spännande att se hur länge de blommar.
 
 
Arbetsveckan gick snabbt som vanligt och jag passar på att frossa i färg då det är sämre väder utomhus.
 
 
 
Arbetet med webutiken fortsatte i helgen men lördagen ägnades dock åt en liten utflykt till Stora Holms Säteri (som jag även visat i ett tidigare inlägg). Samma positiva intryck den här gången och det kommer definitivt bli mer besök framöver.
 
 
 
Bilder: med mobil (Instagram: minhemlangtan)

5 kommentarer:

  1. Fina bilder - och så vacker ros! :-)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. En vecka sen jag var här och uppdaterade mig och sjutton vad du varit produktiv med blogginlägg :) Känner att jag definitivt ligger i lä där! Trevligt och inspirerande att läsa om bestyren med din webbshop och trevlig att se dig och din familj i fina glasögon ;)
    Hälsningar Eva

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig ros! En av mina senaste nyförvärv på rosfronten ser inte mycket ut i rabatten just nu..hrmm. Håller tummarna för att den återhämta sig tills nästa år. Kram

    SvaraRadera
  5. Låter bra att du fortfarande är nöjd med rosen ;)
    Kram Cecilia

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails