fredag 28 september 2012

Fredag, sol och nyheter... (och lite jul)


Så var det fredag igen då, och en solig sådan dessutom. Vilken energi man får med den! Så idag blir det till att först packa beställningar och sedan ska jag passa på att fotografera resten av dagen. Det naturliga ljuset är guld värt!



Och så måste jag passa på att erkänna att jag inte riktigt höll vad jag sagt tidigare. Julen skulle inte börja innan oktober skrev jag i ett tidigare inlägg men jag gav vika... Det har kommit så otroligt många förfrågningar om julprodukter och förra årets storsäljareJUL-kategorin är öppnad sedan ett par veckor tillbaka. Igår lade jag även in några julnyheter från Madam Stoltz och om ett par veckor kommer en STOR leverans från Bloomingville och då fylls JUL-kategorin på ytterligare.




Jag har mycket att göra innan jag träder in i fredagsmys-koma, så det är lika bra att sätta igång!


8 kommentarer:

  1. Va - sol?! Blir avis, det hade jag gärna haft också! :-) Ska kika på dina julgrejer - ha en fin helg! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, julen är ju snart här! Ha en mysig fredag nu :)

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Hoppas du får en fin helg! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Jätte söta ljuslyktor och sugrör! Jag blir så köpsugen när jag kollar i din blogg :)

    SvaraRadera
  5. Såå fina bilder Jenny!!! Härligt med solen på alla sätt idag:)

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt med fredag ;) .....och ja man försöker hålla sig borta från "julen" ett tag till men jag måste erkänna att jag blir nyfiken på den stora leveransen ;) Ha en trevlig helg!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Hi hi ja här bakade ajg mjukpepparkaka och drack glögg i går, så jag ska bums se vad som finns under julfliken i webbutiken ;-D Dessutom har jag ju en altan att inreda så jag har ju legitima skäl att shoppa iaf liiiiite nytt ;-D Och visst har det gått relativt fort, dock lär de dröja tills ajg får de specialbeställda bordet och bänkarna, men det tar jag bara det blir som jag vill ;-D Önskar dig en udnerbar helg! KRAM

    SvaraRadera
  8. Jul? Oj jag som inte änns tagit bort sommarskorna :-)
    Men nyfiken som jag är gick jag in och tittade runt på dina julartiklar och visst blev jag sugen hahaha helt plötsligt kom julgranen in i mina tankar och funderingar om jag ska göra något nytt i granen i år. Dom röda med vita renar var supersnygga.

    Hoppas du hade en skön fredagskväll och njuter av en ledig helg,
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails