måndag 3 september 2012

September




Det är knappt så att jag har lagt märke till det men augusti är nu förbi och det är dags att välkomna september. Första höstmånaden!

I och med detta var det även hög tid att byta både text och bild på startsidan i webbutiken. Inte helt smärtfritt visade det sig då tekniken (och tålamodet) inte alls var på min sida idag. Men men, efter några timmar löste det sig och jag är glad över att jag bara gör den här arbetsuppgiften en gång i månaden...

Så, september var det ja. Lika bra att välkomna den med öppna armar och göra det bästa utav den!



Produkter på bilden:
- Övriga produkter finns ännu inte i webbutiken men kommer in inom kort!

2 kommentarer:

  1. Så fin bild - träskålen och muggarna är underbara! :-)

    SvaraRadera
  2. Underbart stylat och fotat, riktigt ögongodis! Nu blri det kaffe här så jag härdar ut till lunch... KRAM

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails