tisdag 25 september 2012

Shyness höst/vinter 2012

 


Shyness inspirationsbilder för höst och vinter är inlagda i vårt inspirationsgalleri. Kollektionen från Shyness utökas med mönstret "Denise" som ni ser på bilden ovan. Ett riktigt fint mönster som passar lika bra till julen som till sommaren. Härligt med sådana produkter tycker jag!



Hela kollektionen har en röd tråd och tanken är att man ska kunna blanda produkter från olika serier. 





Ni får se mer utav nyheterna i oktober då jag får produkterna till min webbutik





Bilder: Shyness

6 kommentarer:

  1. Vad mycket fint! Bullerbykänsla liksom :)

    SvaraRadera
  2. beautiful products, I love the texture and the colors, the pillow cases are my favorite!

    SvaraRadera
  3. Åh så fint, skulle jag vilja ha till julen, kram

    SvaraRadera
  4. så fint och mysigt.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  5. Jätte fina kuddfodral. Dom skulle passa perfekt på min kökssoffa :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails