tisdag 4 september 2012

Tidningar


I senaste numret utav tidningen Isabellas är vi med och sponsrar en tävling. I vinst finns fina varor från Shyness och Iris Hantverk.


Och på tal om tidningar så fick jag igår reda på att Lotta sålt ännu ett reportage från vår trädgård. Denna gång blev det expressens bilaga "Mitt kök" och fokus blir på kvällsmiddagen ute i trädgården. Nu ska min kära man (min egen lilla kock :)) få ner allt till recept också vilket kan bli ett litet problem då han alltid improviserar... 


Det var inte alls meningen att maten skulle vara med på foto utan endast som kvällsmat efter fotograferingen. Men det blev som sagt var ändrade planer.


Vi pustar ut efter en lång dag och på bilden ovan har vi Lotta och min man. Fotograferandet var färdigt för den här dagen och lådvinerna åkte fram på bordet, den fula förlängningssladden behöver inte längre gömmas och annan rekvisita ligger slängd på gräsmattan. Sanningen bakom ett reportage...

12 kommentarer:

  1. Vilken rolig bonus!! Kul att hans recept nu kommer ut, alltid lika gott det han lagar;)

    Mysigt det ser ut på kvällen!

    Kram kram och tack själv:)

    SvaraRadera
  2. Vad är Isabellas för tidning - damtidning? Har tappat kollen då jag mest läser Sköna hem när jag läser tidningar! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig om att det inte är lätt att hänga med i det stora utbudet vad gäller tidningar. Isabellas är en inredningstidning som även innehåller en hel del trädgård och mat.
      /Jenny

      Radera
  3. Åh - grattis också förresten!

    SvaraRadera
  4. Gud vad roligt, grattis!! Vad duktiga ni är, du och Lotta :) Ska absolut köpa Expressens bilaga, vet du när den kommer? Skönt avslappnat på kvällen efter den långa dagen med fotande, stylande och piffande! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Åhhhh så skoj att du delar med dig av behinde the camera bilder på detta sätt, tycker det är så intressant! Och du, VILKET BORD du har!!!! Jag bara dör så snyggt det är, exakt ett sådant vill ajg ju ha på min altan ;-P Så bli inte förvånad om det är borta någon dag ;-) *ler* Kram rara du <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha...måste förbereda dig på att bordet är tungt bara :)
      Bordet har min man gjort utav våra gamla innerväggar som vi rev då vi gjorde om vårt kök.

      Kram, Jenny

      Radera
  6. Grattis, lotta är så duktig i allt hon gör. Har följt hennes blogg nästan från början och kan inte sluta. Ha en bra dag/Theres

    SvaraRadera
  7. Oh va roligt! Förstår precis med recepten det blir inte lätt...fast improvisera även där, det kommer gå super! Jag har oxå samlat fröer i år ska bli spännande och se om det kan bli något. Ha en skön dag
    kram

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att det går så bra för dig! Jag kan sitta och bläddra bland dina bilder i evigheter. De är magiska!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt med reportaget! Fina bilder och kul att se bilden efter fotograferingen!

    Hälsningar Agneta

    SvaraRadera
  10. själv är jag med med en bild, på filten man kan köpa


    trevlig kväll till dig
    kram l

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails