onsdag 19 september 2012

Tillökning i familjen!



Vi har fått tillökning i doftfamiljen smultron! Vi har alltså fått in hand/nagelkräm från Björk & Berries i den populäraste doftserien i webbutiken. Och när jag ändå var i gång med att fota denna drog jag fram alla produkter i smultronserien för att ta lite nya bilder. Måste ju visa att Björk & Berries har förnyat deras förpackningsdesign. 



Den nya förpackningsdesignen har tagits emot så positivt så att de nu är nominerade till Svenska designprisetet i kategorin "Förpackning". Om du vill rösta på din favorit kan du göra det här>>>




Nu ska jag sätta mig med lite inköp. Behöver påfyllning från Lisbeth Dahl. Dessutom blir det en beställning från en helt ny leverantör. Alltid lika svårt med första beställningen, det tar ett tag innan man "lär känna" det nya varumärket med dess produkter och rutiner. Men roligt är det!



1 kommentar:

  1. Vilka vackra förpackningar och när jag ser den nedersta så blir jag lite nostalgisk, påminner om farmor och tvålen hon hade.

    Kamuvete, måste jag leta efter på affärshyllorna, tack för tipset :-)

    Kram Lissen

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails