söndag 9 september 2012

Veckan som gått...

 
Dags för veckosummering igen och första veckan i september är nu avklarad. Med den här veckan kom även hösten känns det som. Björkarna börjar gulna så smått och nätterna blir allt kyligare.
 
Äpplena fortsätter att trilla ner och vi kämpar på med att hålla jämn takt (vilket inte är det lättaste).
 
 
Arbetsmässigt så har veckan gått alltför snabbt. Jag städar lagret och laddar upp med packningsmaterial. Snart börjar julvarorna trilla in och då är det full fart fram till slutet av januari. Jag känner mig laddad för den roligaste tiden på året!
 
 
Kanske inte den roligaste leverans att få men ack så nödvändigt...
 
 
Annars har den här veckan givetvis haft fokus på vårt födelsedagsbarn. Tänk vilken lycka det är med födelsedagar som liten. Och vilken lycka det är som förälder att se sitt barn så glad!!!
 
 
 
Vi har nu firat henne i tre dagar så nu får det räcka. Men roligt har det varit och lilltjejen börjar redan prata om nästa kalas...
 
 
Bilder: med mobil via Instagram (@minhemlangtan) 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Fina bilder från den gångna veckan.
    Ha en fin söndagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Fina bilder från den gångna veckan.
    Ha en fin söndagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Mitt inlägg idag handlade också om äppelskörd men det var lite skillnad på din och min skörd kan man säga .....ha ha ha - lyckos dig om man säger så ;)
    Fina bilder!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Nu har jag hunnit läsa ikapp dina fina inlägg, så roligt och mysigt med allt kalasande! Grattis till stora lilla dottern! :) Vad söt hon är och så glad hon ser ut. Det är underbart att se sina barn lyckliga - vad gör man inte för de små liven.. :) Fantastiskt med så mycket äpplen - jag skulle gärna avlasta er och ta hand om några om jag kunde! ;) Roligt att du har julhandeln att se fram emot nu, det blir väl rena Tomteverkstan hemma hos dig snart! När oktober närmar sig november, då börjar min jullängtan sätta fart.. Ha en jättefin ny vecka! Kram

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails