lördag 15 september 2012

Veckans nyheter; favoriter från Shyness

 
Tittar in lite snabbt för att visa veckans nyheter. Serien "Glourious" som jag visar på bilden ovan är min favorit bland Shyness produkter och är ett tydligt exempel på att ingen detalj lämnas åt slumpen. Älskar verkligen detaljen med det färgade mönsterbandet med spetsbandet ovanpå! Och det var för denna serie, fast med bäddtextilierna, som Shyness fick Elle Interiörs Designpris 2010.
 
 
I helgen blir det nog en del jobb med webbutiken. Jag har oftanligt många produkter som ska läggas ut i webbutiken och dessutom fick jag igår min första pall med julvaror. Jag kan erkänna att det kändes riktigt mysigt MEN jag ska inte föra över mina julkänslor till er än.
 

Metervara Delight i röd och blå från Shyness
 
 
Idag ska vi dock ge oss ut på en liten utflykt, måste ju passa på när det är så fint väder!
 
 
Ha en fin lördag!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails