torsdag 6 september 2012

Veckans nyheter

 
 
Passar på att visa veckans nyheter för jag tror inte jag hinner lägga ut någon mer i morgon. Det är full fart som vanligt och morgondagen får jag nog ägna till att städa på lagret. Igen. För idag har jag fått en massa packningsmaterial och trädgårdsredskap som står överallt. Dessutom har jag ännu inte fått ordning på förra veckans leverans från Miss Étoile så det är lite smått kaos.
 
 
 
 
 
Det var allt för denna gång. Nästa vecka har jag förhoppningsvis mer tid till att lägga in nyheter. Det finns ju en hel del att ta tag i om man säger så...
 
 
Nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa. Orken för jobb finns inte i kväll och dessutom är det perfekt bokläsarväder med regn och rusk ute. Jag fick en hel kasse med pocketböcker från min fina svägerska så nu är det bara att välja och vraka!  

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails