lördag 6 oktober 2012

Fin lördag till er!


Tittar in lite snabbt innan jag ger mig ut i solen. Vi har fått in lite nyheter från Bastion Collections som jag vill visa. Det kommer ju in en hel del varor nu och igår fick jag påfyllt på glasskrin och tvålpumpar från Lisbeth Dahl. Dessutom har vi fått leverans från Bloomingville där jag bland annat packade upp de populära lyktorna med fjäril och trollslända. Den här gången tog jag verkligen i med min beställning, förra gången tog de ju slut på en vecka... 


Nu blir det några timmar i trädgården innan det är dags för födelsedagsfirande. Vad ska ni göra idag?

3 kommentarer:

  1. Förstår att de där snygga lyktorna går åt som smör............

    Ha en fin dag ute i solen, själv är jag i vår butik hela dagen.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att önska dig en trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Har också spenderat stora delar av dagen i trädgården - helt otroligt vilket fint höstväder det varit idag, en helt klarblå himmel ;) Oj vad mycket fint du fått in börjar nog bli dags att beställa lite roliga saker snart ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails