fredag 26 oktober 2012

Frossar i choklad...


Snart är det helg och jag frossar i choklad och vackra tidningar. Choklad är utan tvivel min stora last, så senaste numret utav Allt om mat var en riktig hit!


Trots helg blir det nog en hel del jobb i helgen. Efter en vecka med en del sjukdommar behöver jag jobba ikapp och dessutom ser det ut att bli ett fintfint fotoväder. Eftersom solen verkar vara en bristvara den här hösten är det lika bra att ta tillvara på de solstrålar som bjuds.

Vill tipsa er om att vi sänkt vår gräns för fraktfritt. För beställningar på 500kr eller mer bjuder vi på frakten. Gäller till och med söndagen den 28 oktober.


Ha en fin helg!


7 kommentarer:

  1. Låter underbart, frihelg, choklad, vackra magason att drömma sig bort med! Ha en fortsatt fin fredagskväll, kramis från Norge

    SvaraRadera
  2. Såg den där tidningen i affären, men vågade inte köpa den... men nu blev jag väldigt sugen i alla fall!!

    Trevlig helg önskar jag dig!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Frossa i choklad, det låter perfekt till helgen! Jag tar nog lite kokoschoklad, lite citron och ingefärschoklad, och kanske några lakritsdumle också ;-)

    SvaraRadera
  4. Härligt med choklad, mysigt till fredagskvällen:))) Här blir det ett glas rött i kväll, tyvärr saknas godiset, måste fixa det till i morrn:)))

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Choklad gillar jag också! I alla former! Och det är ju nyttigt!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  6. Choklad är min last också, ost me'! Go lördag på dig

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails