tisdag 9 oktober 2012

Full fart framåt!




Det är full fart nu och jag älskar det! Ni ska bara veta hur laddad jag är för de kommande veckorna. Samtidigt finns det en rädsla över att bli sjuk eller att jag missat något viktigt inför kommande julhandeln. Allt är upp till mig och jag måste hålla takten för att detta ska gå. Har hört att vissa ehandlare införskaffar sig dubbla skrivare och datorer inför julhandeln OM det nu skulle bli något tekniskt strul. Jag nöjer mig med att hålla tummarna och hoppas på att tekniken är med mig och att allt krångel håller sig borta.

I motsatts till mig själv, som springer omkring som en yr höna, står den rogivande ugglan på pianot och blickar ut över huset. Han ser mig springa förbi då och då och jag ser honom stå där lugnt och fridfullt. Jag kanske ska sätta mig där bredvid honom och få ett annat perspektiv på saker och ting. Men jag väntar nog med det. Kanske det blir den där dagen då skrivaren slutat fungera, lagersaldot inte alls stämmer och då jag inte hinner få iväg mina paket. Då sätter jag mig där bredvid honom, uppe på pianot, och dinglar med benen och tittar ner över kaoset...


4 kommentarer:

  1. Att dingla med benen, det lät härligt :-)

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert att gå bra! Kram Anita

    SvaraRadera
  3. Glöm inte att andas mellan varven vännen så kommer det att gå alldeles strålande. :)

    Tack för ditt fina mail och självklart är jag på. Vore vansinnigt roligt att försöka få till en träff och skratta bort några timmar tillsammans med er två. Vi får försöka fixa ihop en dag. Kanske när den värsta julruschen är över för din del. ;) Jag mailar er. :)

    Ta nu hand om dig Jenny och sätt dig där bredvid ugglan och filosofera en stund då och då.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Oh, lycka till nu i julhoppingtider! Kommer gå kanon :)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails